dijous, 21 de juny de 2012

Tasca Sindical: Conversió d'Obra i Servei a Fixe-Discontinu.

Des que vam sortir escollits el Desembre passat,els delegats de CCOO a la FPT vam començar a plantejar al Comitè i a la Direcció de la Fundació tot un seguit de reivindicacions: sobre la Jornada Indirecta, el Calendari Laboral, les Escoles Bressol, Documentació sobre la situació econòmica de la Fundació i la conversió dels contractes d'Obra i Servei en frau de Llei a Fixe-Discontinu.
Els mesos han passat i fruit d'aquesta pressió i amb la mobilització dels monitors i monitores que amb la informació que els hi vam fer arribar sobre la seva situació contractual van començar a demanar al Comitè i a la Fundació que els regularitzés, s'ha aconseguit que rebem la carta de Conversió a Fixes-Discontinus. Podem dir doncs que ha estat un primer pas però queda feina per fer. Des de la Secció Sindical de CCOO a la Fundació Pere Tarrés cridem a tots els companys i companyes que encara estan en Obra i Servei a que es posin en contacte amb nosaltres i que ens facin arribar la seva situació, pressionin el Comitè i reclamin a la Fundació. Totes les vies són bones per tal de seguir avançant.
A la vegada però volem fer evident que el que aconseguim ara i en el futur només serà fruit d'una voluntat de lluita i mobilització per millorar les condicions de la majoria dels treballadors/es. Aquesta voluntat com hem demostrat en aquest cas els delegats/ades de CCOO al Comitè la tenim i la seguirem mantenint per això us convidem a enfortir la nostra Secció Sindical. Una abraçada, el futur és dels que lluiten!
Delegats/ades de CCOO. Barcelona 21 de Juny de 2012.
Mail: ssfpt.ccoo@gmail.com