dimecres, 8 de maig de 2013

Vaga del 9 de Maig. Contra la LOMCE.

ccoo mani vaga 9M ccoo
ccoo vaga 9 maig
Us adjuntem el comunicat unitari(sense logos i en format word) que es pot fer arribar com a cartes als pares per explicar les raons de la Vaga.

També el link a la pàgina web de la Federació d'Ensenyament de CCOO on podreu trobar un seguit de material i més info. sobre els motius de la Vaga.

Recordeu que al fer Vaga:
- Només et poden descomptar salari i cotització a la Seguretat Social d'un dia.
- El dia de Vaga no s'ha de recuperar i no te'l poden canviar per un dia de les teves vacances.
- Clar que et descompten un dia però tingués per segur que l'empresa perd molt més. Recorda que et paguen menys del que treuen de benefici pel teu treball.
- No és necessari el preavís a l'empresa. Si has preavisat  pots igualment canviar d'opinió i acabar fent vaga.
- Si es fa el preavís que sigui per escrit i amb justificant de recepció per part de l'Empresa.