dilluns, 8 de juliol de 2013

CCOO i UGT signen el Conveni de Ultraactivitat del Conveni.

La setmana passada les dues centrals sindicals amb més representació al Lleure van signar la ultraactivitat del 2n Conveni del Lleure Educatiu i Sociocultural. Aquesta mesura ha sigut possible per la voluntat de les parts d'acollir-se a una sortida legal que permetia la vigència de l'articulat del Conveni més enllà de la data de decaiment definitiu.
Aquesta ultraactivitat continuarà mentre duri la negociació pel 3r Conveni.Malgrat això la postura de la Patronal continua sent la mateixa d'abans. La de no assumir cap mesura que li suposi un increment dels costos en drets laborals dels treballadors i les treballadores.
Es per això que els sindicats ens refermem en la necessitat de seguir lluitant per la signatura d'un 3r Conveni de Sector que suposi un pas enrere en les condicions salarials i laborals dels treballadors i les treballadores.
Aquí podeu consultar el comunicat conjunt dels dos sindicats.