dimecres, 18 de setembre de 2013

Inici de curs a la Fundació Pere Tarrés. Seguim amb el Conveni Bloquejat. Aquest curs la mobilització continua!

Benvolguts/des

Ha començat un nou curs escolar i molts de vosaltres us haureu reincoporat a la feina. En cas afirmatiu i d'haver-ho fet amb la Fundació Pere Tarrés, us volem recordar que teniu la Secció Sindical de CCOO a la vostra disposició per fer les reclamacions laborals que necessiteu i resoldre tots els dubtes relacionats amb el vostre lloc de treball.
El pròxim dia 20 de Setembre hi haurà la reunió periòdica amb l'Empresa i el pròxim dia 4 d'Octubre el ple del Comitè d'Empresa. Espais on aprofitarem per exposar els nostres punts de reclamació més urgents a la Fundació com són acabar amb els encadenaments de contractes d'Obra i Servei,denunciar les reduccions de jornada i en general la precarietat que patim les treballadores i treballadors del Lleure Educatiu i Socio-Cultural per raó de la manca d'un espai de regulació que ens reconegui el nostre paper com a educadors i educadores.
Dels resultats d'aquestes reunions us en donarem puntual informació. Ara aprofitem per fer-vos arribar les últimes novetats en el Lleure el.laborades per CCOO-Lleure Educatiu i Sociocultural.
Atentament.

Secció Sindical CCOO Fundació Pere Tarrés