dimecres, 25 de setembre de 2013

CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya convoquem aquest dimecres 25 de setembre, a les 16'00 hores, a una concentració davant del Parlament de Catalunya de treballadors dels sectors afectats per situacions de bloqueig de la negociació col·lectiva o de retallades salarials i de condicions socials, perquè considerem que la pèrdua de drets de la gent treballadora i el seu empobriment permanent ha de ser un element central en el debat de política general.

A la concentració hi participaran, entre d'altres, treballadors i treballadores dels convenis del transport de mercaderies per carretera de Barcelona i Girona, aparcaments i garatges, masses congelades, begudes refrescants, xocolates i bombons, lleure educatiu, comerç tèxtil de Barcelona i ambulàncies.

CCOO de Catalunya i UGT de Catalunya convoquem el dimecres 25 de setembre, a les 16'00 hores, una concentració davant del Parlament de Catalunya de treballadors dels sectors afectats per situacions de bloqueig de la negociació col·lectiva o de retallades salarials i de condicions socials, perquè considerem que la pèrdua de drets de la gent treballadora i el seu empobriment permanent ha de ser un element central en el debat de política general.

- See more at: http://lleure.eformacio.org/#sthash.KKzBdlD4.dpuf

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada