divendres, 22 de novembre de 2013

Ple del Comitè d'Empresa.20/11/2013.

El dia 20 de Novembre es va celebrar el Ple del Comitè d'Empresa. Els delegats/ades de CCOO vam plantejar els següents punts a l'ordre del dia:
- La situació dels Obres i Servei a la Fundació Pere Tarrés (FPT)
- Calendaris Laborals.
- Categories Professionals en les Escoles Bressol de l'IMEB.
- La comunicació de les baixes mèdiques a la FPT.
El que demanàvem a la majoria d'UGT era que es posicionés per aconseguir de la direcció de Personal el següent: establir un calendari de conversions de tots els Obres i Servei en frau de Llei, tenir els calendaris laborals al dia de tots els centres de treball, reconeixement de la Categoria per a totes aquelles Coordinadores dels Equips de Suport que estan com a monitores a les Escoles Bressol de Barcelona,reclamar un canvi en la política de la Fundació de demanar als treballadors que siguin ells qui es preocupin de reclamar la baixa d'un dia quan el seu metge només els hi vulgui donar un justificant.
En el moment que tinguem l'acta dels últims Plens del Comitè corresponents als mesos de Maig i Octubre les farem arribar als contactes de la Secció Sindical.