dilluns, 11 de novembre de 2013

Valoració de les Assemblees del Lleure Educatiu i Sociocultural fetes el passat 7 de Novembre

El passat 7 de Novembre, el Lleure Educatiu i Sociocultural de CCOO va realitzar les diferents assemblees obertes i participatives de treballadors/es del sector, per tal de prendre mesures entre totes/s davant la negativa de la patronal a negociar millores salarials i socials. Es van iniciar les assemblees traspassant la informació de l'estat actual de les negociacions i de totes les mobilitzacions fetes fins ara i es va passar el manual d'accions fet pel Lleure Educatiu i Sociocultural de CCOO per la plataforma SOS Lleure obrint després amb els treballadors/es un espai participatiu i de debat. El contingut de les assemblees es podria resumir en un sol punt: Les persones treballadores del sector del Lleure no estem disposats a acceptar la postura immobilista de les patronals i prendrem les mesures adients per aconseguir avançar en les negociacions, continuant la campanya DeDolPelLleure, els DijousEnNegre com a eines i la Plataforma SOS Lleure com a eina de treball comú i futures mobilitzacions. Des de CCOO continuarem fem-nos ressò de les opinions de les persones treballadores del sector i informant del procés de Negociació del Conveni i l'estat actual del mateix com hem fet fins ara. Cal agrair el nivell de participació que hi va haver en totes i cadascuna de les assemblees realitzades als diferents territoris i la participació de gent d'altres sindicats. Cal Sumar x Avançar Els Drets es defensen o es perden
Notícia penjada al bloc de CCOO-Lleure