dijous, 19 de desembre de 2013

Èxit de participació en la concentració davant l'IMEB.

Aquest de matí les Treballadores del Suport Educatiu de Barcelona s'han concentrat davant de l'IMEB per fer entrega de les més de 4000 firmes recollides per reclamar una millora de les seves condicions laborals.
Les treballadores han volgut d'aquesta manera visibilitzar la situació per la que passa el seu col.lectiu que porta patint una precarització de les seves condicions laborals a mans de l'Institut Municipal de l'Educació de Barcelona.
Aquesta mobilització vol sumar-se a la recollida de firmes i a tota una campanya de sensibilització del seu paper com a membres de l'Equip Educatiu de les Escoles Bressol i com l'IMEB, a través de la cessió laboral a Empreses privades i a través dels Plecs de Condicions dels consursos Públics, ha vingut precaritzant les seves condicions laborals.
Es per això que les treballadores demanen la recuperació de la seva jornada laboral, acabar amb les discriminacions salarials entre companyes que realitzen les mateixa feina i un reconeixement a la seva tasca educativa.