dilluns, 2 de desembre de 2013

Participació de la Secció Sindical de CCOO a la Trobada de Monitors 2013-2014.

Foto.Cortesia de la Fundació Pere Tarrés

Aquest divendres dia 30 de Novembre es va celebrar la Trobada Anual de Monitors i Monitores de Menjador de la Fundació Pere Tarrés. Aquest va ser el primer any que la Secció Sindical de Comissions Obreres ,va poder adreçar-se al conjunt dels treballadors/es allà reunits.
Vam aprofitar per explicar quina és la tasca que desenvolupem , de quina manera els treballadors i treballadores de la Fundació poden fer servir aquesta eina sindical,què està demanant el sindicat pel sector del Lleure Educatiu i en definitiva com els drets laborals es defensen i es conquereixen de nous amb la participació i la mobilització conscient dels treballadors i treballadors de cada empresa i sector.
També vam aprofitar per anunciar les Assemblees Obertes que volem fer els dies 3 i 5 de Desembre, per tractar de la situació dels contractes d'Obra i Servei a la Fundació Pere Tarrés. Entenent aquestes Assemblees, com una bona ocasió per conèixer les persones que fem feina activa des de la Secció Sindical i també per compartir una estratègia comuna d'empoderament sindical a partir de les necessitats i les demandes dels treballadors/es.
Podeu llegir el text complet aquí