dijous, 5 de juny de 2014

Fracàs en l'intent d'acord sobre els contractes d'Obra i Servei.

Aquest 3 de Juny el Ple del Comitè d'Empresa votava la possibilitat d'arribar a un acord amb la Fundació Pere Tarrés per començar a aplicar conversions d'Obra i Servei a Fixes- Discontinus.
El contingut de l'acord havia sigut fruit d'un període previ de negociacions on UGT, que té la majoria de Delegats al Comitè, havia acceptat presentar-li a l'Empresa un seguit de demandes molt per sota del que marca el Conveni Col·lectiu del Lleure sobre els contractes d'Obra i Servei.
CCOO hem votat en contra. Les raons són clares: Mai no signarem un acord amb l'Empresa per sota del que marca el Conveni Col·lectiu.
Els companys de la UGT s'hi han abstingut. Les seves raons també són prou clares: no volien exposar-se a signar un acord que desprès pogués ser criticat per les baixes demandes que plantejava a l'Empresa.
Fins quan els Delegats de la UGT seguiran plantejant demandes a l'Empresa que desprès fa por o vergonya signar?
Comissions Obreres a la Fundació Pere Tarrés seguirà treballant per aconseguir el reconeixement de la condició de Fixes-Discontinus de tots aquells contractes d'Obra i Servei que estan en frau de llei.
A la vegada animem a tots els/les treballadors/es que pateixen aquesta situació a posar-se en contacte amb la Secció Sindical de CCOO a la Pere Tarrés.

Junts ho podem tot!
Prou precarietat al Sector del Lleure!
Per un sindicalisme combatiu!

.............

Comunicat en pdf: Descarrega

Tots aquells treballadors/es que vulguin consultar l'acord ens poden demanar una còpia al següent correu electrònic: ssfpt.ccoo@gmail.com