divendres, 15 de maig de 2015

Comissions Obreres s'oposa a la congelació salarial al sector del 0-3.

En el curs de la última reunió de la Mesa Negociadora de l'XI Conveni Col·lectiu dels Centres d'Assistència i Educació Infantil, es va abordar la proposta de les empreses de perdre dies de vacances a canvi del dret de subrogació (finalment no ho van aconseguir). Seguit es va plantejar incloure la congelació salarial pels anys 2014-2015.

Totes les organitzacions empresarials del Sector (menys CIG) van acabar firmant la congelació salarial amb les organitzacions sindicals Fete-UGT, USO(Unió Sindical Obrera) i FSIE(Federació de Sindicants Independents d'Ensenyament).
Comissions Obreres no ha signat en coherència amb els acords generals de l'ANC(Acord Nacional per a la Negociació Col·lectiva i l'Ocupació) que recollia una pujada salarial per a aquest any.

Notícia extreta de CCOO-FE