dimarts, 15 de setembre de 2015

Llista amb la reducció provisional d'hores del personal vetllador de la Fundació Pere Tarrés

Companys/es,
El col.lectiu de Vetlladores afectades aquest any per la reducció de Jornada a la Fundació Pere Tarrés, està immersa en el procés d'aplicació de l'article 41 de l'Estatut dels Treballadors.
Durant el procés de consultes la representació dels treballadors rep el llistat amb els Centres i els noms de les treballadores provisionalment afectades per la reducció de jornada aquest curs.
En espera de la finalització del període de consultes i les mesures d'acompanyament que allà es poguin decidir, tota treballadora que cregui que aquest any pot veure's afectada per aquesta nova retallada del Departament d'Ensenyament que apliquen les Empreses licitadores, pot demanar-nos si està inclosa en la llista que ens ha facilitat la FPT.
Per fer-ho i en raó de la Llei de Protecció de Dades, necessitem que ens envieu un mail que us identifiqui. Els Serveis Territorials on la Pere Tarrés gestiona servei de vetlladores són: Terres de l'Ebre, Baix Llobregat i Catalunya Central.
La primera reunió de la Comissió Consultiva per a la discussió de mesures d'acompanyament a la modificació de contracte col.lectiva serà el dia 21/9/015.

mail: ssfpt.ccoo@gmail.com

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada