dimecres, 9 de desembre de 2015

CCOO denuncia l'us partidista del Comitè d'Empresa per part de la UGT

Sembla mentida que gent tant “professional” cometi “errors” tant bàsics, els treballadors i treballadores de la Fundació Pere Tarrés han rebut un correu electrònic del Comitè d’empresa (òrgan UNITARI de representació de TOTS els treballadors de l’Empresa) on els hi traslladaven la candidatura de la UGT i els motius per votar-la, sembla que el Comitè d’Empresa va “oblidar” fer arribar les candidatures de les altres dues organitzacions .

Considerem que la utilització partidista de les eines del Comitè d'Empresa és una acció del tot reprovable i que tendeix a confondre als treballadors i treballadores, transmetent un missatge que vincula al Comitè d'Empresa amb una de les candidatures.

Des de la Secció Sindical de CCOO a la Fundació Pere Tarrés denunciem la manipulació que la UGT ha fet del Comitè d’Empresa pels seus interessos particulars i els hi exigim que esmenin aquesta acció, traslladant als treballadors i treballadores un correu amb les candidatures de CCOO i USOC, amb el corresponent escrit explicant l’error.