dimarts, 12 de juliol de 2016

Unitat d'Acció Sindical

Contra la precarietat: Unitat d'Acció Sindical

La Secció Sindical de CCOO a la Fundació Pere Tarrés, sempre ha denunciat  la contractació en obra i servei per part de l'empresa, de moltes de les seves treballadores i treballadors.  CCOO sempre ha considerat aquesta contractació en frau de llei, ja que pel tipus de servei prestat aquest contracte, des dels seus inicis, hauria de ser directament fix o fix-discontinuo, per aquells serveis de caràcter intermitent.

A partir d'ara, la nostra lluita és compartida.
Els diversos sindicats amb presència a la Fundació Pere Tarrés, ens unim en la defensa de l'ocupació de qualitat.
Per tal d'aconseguir-ho, s'ha creat la Unitat d'Acció Sindical com a plataforma d'unificar forces i regularitzar tots aquells contractes en frau de llei.

Us deixem també l'enllaç del bloc d'aquesta plataforma, on a partir de setembre us anirem informant de les diverses accions que portarem a terme.

Afegeix la llegenda