dijous, 8 de setembre de 2016

Modificació d'hores al col.lectiu de Vetllador@s

Un any més el col.lectiu de vetllador@s pateix una degradació del seu servei. La seva externalització com a personal laboral suma ara  la incertesa de qui podrà veure's afectada per la reducció de jornada.

La representació dels treballadors va rebre la notificació de l'inici del procés de consultes pel dia 5 d'aquest mes.

Durant els quinze dies que dura el procés de consultes  les treballadores afectades hauran de seguir cobrant segons l'horari reflectit en el seu contracte actual.
Un cop finalitzat el període de consultes, l'empresa ha de comunicar la modificació de forma individual als treballadors i treballadores afectats almenys 7 dies abans de l'efectivitat de la mesura. La Fundació ha d'abonar directament la diferència com a dies de demora.

En cas de rebre una notificació per escrit amb una modificació del contracte abans de la finalització del procés de consultes el treballador/a pot acollir-se al dret a firmar amb un No Conforme.

En els pròxims dies anirem informant del procés de consulta.
Podeu posar-vos en contacte amb la Secció Sindical al mail  o bé al telefon 628442281.