dimarts, 6 de desembre de 2016

#Acció sindical. Demà cita al TLC

D'aquí a una setmana farà un any de les eleccions als delegats i delegades al comitè de Numància de la Fundació Pere Tarrés. D'aquestes votacions, CCOO sortirà reforçada ampliant els seus resultats a 8 delegats i delegades. Després de tot un any de feina i de reiterats intents de negociació, ens trobem la mateixa incomunicació amb l'empresa que durant les anteriors legislatures, i cap interès a canviar la manera de funcionar que l'ha sigut tan beneficiosa.

És en aquest moment, en el que ens sentim reforçats pel suport rebut pels treballadors i les treballadores, que la Secció Sindical de CCOO de la FPT hem decidit fer un pas endavant i citar-nos amb l'empresa davant del Tribunal Laboral de Catalunya.

Quins són els motius generals que ens han portat a fer-ho?

-L'incompliment de l'article 64 de l'estatut dels treballadors i de l'article 10.3 de la Llei Orgànica de Llibertat Sindical. És a dir, l'incompliment dels Drets d'informació, consulta i competències i el dret de les delegades LOLS a accedir a aquesta informació.

Us anirem informant!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada