dilluns, 12 de març de 2018

Inspecció ens torna a donar la raó

Diferents col·lectius i persones individuals han confiat en la Secció Sindical de CCOO i en els seus delegats i delegades , per solucionar un tema que és cabdal en l'entitat per la qual treballem, els contractes en obra i servei.

La Fundació Pere Tarrés, utilitza aquest tipus de contracte en frau de llei, com a política d'empresa cada cop que realitza un nou contracte. Una manera d'allargar el període de prova marcat en el conveni col·lectiu, i de disciplinar a les noves treballadores que entren a l'empresa, sense tenir en compte els perjudicis que en elles provoca.

Un cop més Inspecció del Treball ens dóna la raó, i obliga a l'empresa a reconvertir tots aquells contractes en obra i servei que hi havia a l'àmbit d'aules nocturnes.

Durant els dos anys d'aquest nou mandat del Comitè de Numància, hem instat al Comitè a pressionar i denunciar aquesta pràctica de l'entitat, ja que des de CCOO consideràvem que no podíem permetre l'elevat nombre de temporalitat fraudulenta. La solució que va donar l'empresa i que podeu consultar en aquest post, ens és insuficient.

Aquest nou reconeixement d'inspecció del treball, ens anima a continuar endavant, i és per aquesta raó que el passat 2 de febrer registràvem una nova denúncia a Inspecció del Treball, aquesta amb caràcter general, i per aconseguir que es revisin tots aquells contractes, siguin de l'àmbit que siguin, que estiguin en frau de llei.