dijous, 17 de maig de 2018

Al.legacions a la licitació de la gestió de EBM Cucutràs

Avui, la Secció Sindical de CCOO a la Fundació Pere Tarrés conjuntament amb la Federació Educació de CCOO i amb coordinació amb la Secció Sindical de l'Ajuntament de la Llagosta, hem portat al registre  les al·legacions al concurs públic per gestionar l'Escola Bressol Cucutràs de la Llagosta, actualment gestionada per l'entitat FPT.

El plec de clàusules administratives, contradient la normativa laboral aplicable, no preveu la subrogació del personal actual.

Reclamem la modificació de la licitació, i que s'expliciti la subrogació del personal que actualment està en plantilla mantenint les condicions actuals.

Des de CCOO no podem admetre que se'ns tracti com a mercaderia, i lluitem i lluitarem per la dignificació dels nostres llocs de feina.