dijous, 21 de juny de 2018

Estat de les negociacions del Conveni Estatal de centres d'assistència i educació infantil

És possible precaritzar encara més un conveni de mínims?

Les organitzacions patronals ho tenen clar i pensen que sí.
Després de mesos de negociacions, el passat 11 de juny van presentar la seva última “ocurrència” en la Taula de Negociació, mostrant la seva més absoluta falta de respecte als milers i milers de treballadores del sector.

Clica aquí per saber les propostes:
Llegeix tota la informació sobre l'estat de les negociacions del conveni de Escoles Bressol de gestió privada.

Davant aquest plantejament tan distant de les propostes unitàries sindicals, CCOO, com a sindicat més representatiu del sector, no tolerarà que se segueixi menystenint a milers de persones i no descarta iniciar mobilitzacions si no es plantegen mesures que permetin començar a recuperar el poder adquisitiu perdut en els últims anys de contenció salarial.

Amb CCOO lluites, Amb CCOO avances!