divendres, 7 de desembre de 2018

Assemblea Informativa #IVConveni Lleure Educatiu i Sociocultural

Vols saber com van les negociacions del conveni col·lectiu del lleure?
Vols saber per què el teu sou no es mou des del 2016?

T'esperem el dilluns 17 de desembre a CCOO.

Què és dilluns i treballes?
No pateixis, hem posat dos horaris d'assemblea per facilitar l'assistència. Matí a les 10h. i tarda a les 18.30h.

Què vius i treballes lluny de Barcelona?
El dia 17 farem una primera assemblea principal a Barcelona, on esperem que vingueu el màxim de treballadors/es, però tot i que encara no tenim confirmades les dates, farem assemblees per tot el territori per poder facilitar l'assistència de tots i totes.

I jo, perquè hauria de preocupar-me d'aquests temes?
El conveni col·lectiu del lleure educatiu i sociocultural, és l'acord entre les parts (social i patronal) sobre les condicions  que afectaran a tots els treballadors i treballadores del sector a Catalunya. Per tant, tot i que la negociació per part de CCOO és de treballadores del sector, necessitem saber tant la teva opinió com tenir el teu suport. No l'oblidem #JuntesSomMésFortes.

Què més puc fer?
Pots reenviar i informar a altres persones que coneguis del sector. I sobretot estar a l'aguait de la informació que anem publicant tant en xarxes com a la web oficial del Lleure CCOO

Necessites més informació?
No dubtis en posar-te en contacte amb nosaltres!

#LleureEnLluita
#IVConveni