dilluns, 25 de febrer de 2019

Concentració contra les actituds antisindicals de la Fundació Pere Tarrés

ELS DRETS ES DEFENSEN  O ES PERDEN

Defensar els drets sindicals és defensar el sector del Lleure Educatiu i Sociocultural.

El proper 28 de febrer els i les delegades de CCOO ens concentrarem davant la Fundació Pere Tarrés per denunciar la seva actitud antisindical i per lluitar contra la precarietat laboral del Sector.

La Fundació Pere Tarrés ha fet una interpretació abusiva del Conveni per desfer-se d’una Delegada sindical combativa que els havia denunciat a Inspecció del Treball.
Amb aquesta acció el que persegueix és afeblir la posició de CCOO a un any d'eleccions i també enviar un missatge molt clar: l’acció sindical pels drets de les treballadores els hi fa nosa.

Denunciar les actituds antisindicals és lluitar contra la precarietat del sector.

Un sector  on el 85% de les treballadores tenen jornades parcials que no arriben de mitjana als 600 euros i amb serveis en constants subrogacions , que no afavoreixen una organització sindical forta i estable que permeti organitzar la sortida de la precarietat laboral.  Per aquesta raó ens concentrem davant la Fundació Pere Tarrés per denunciar una actitud antisindical i d’aprofundiment de la precarietat laboral.

Pel dret a la representació sindical estable i amb drets, i contra els abusos de les Empreses i Entitats del Sector del Lleure Educatiu i Sociocultural us esperem el pròxim 28 de Febrer  a les 18h davant de la Fundació Pere Tarrés C/ Numància 149-151.

Informació i contacte
Lluís López- 628 44 22 81 -   ssfpt.ccoo@gmail.com