dilluns, 13 de maig de 2019

21 de maig CCOO convoca VAGA al 0-3

Contra la propera signatura d'un conveni que perpetua la precarietat de les seves treballadores.

El pròxim 22 de maig, la patronal i la resta d'organitzacions sindicals (UGT-USO-FSIE) tenen la intenció de signar un nou conveni, que perpetua la precarietat instal·lada en el sector de la primera etapa l'Educació Infantil.
L'acord estableix una remuneració total de 930 euros per les educadores, un col·lectiu totalment feminitzat i que realitza activitats de docència a l'etapa preescolar.

CCOO Defensa la dimensió educativa de la labor de les treballadores de 0-3, com el IV acord de l'AENC, i mostra el seu rebuig a un conveni col·lectiu que manté les seves retribucions molt per sota de la seva formació i la seva responsabilitat.

La decisió de CCOO ve ratificada per diverses d'assemblees amb les treballadores del sector, informant i decidint plegades, i d'una consulta oberta tant a afiliades com a treballadores no afiliades del sector. Per tant, i seguint el mandat d'aquestes de no signar aquest conveni que ens porta a perpetuar la precarietat, CCOO crida a vaga i a mobilitzar-se, com a rebuig de la continua desvaloració del sector.
Aquest conveni és d'àmbit estatal, per tant estan cridades a vaga totes les treballadores afectades per aquest conveni. Com ja sabeu, la majoria de les treballadores de 0-3 de la Fundació Pere Tarrés,  no notareu aquestes pujades tant ridícules ja que teniu complements que no són de conveni i es poden absorbir...  Com a secció sindical de CCOO a la Fundació Pere Tarrés donem suport a aquesta VAGA, i animem a les treballadores de les 24 Escoles Bressols gestionades per la Fundació Pere Tarrés a secundar-la, ja que tenim el convenciment que la mobilització és l'instrument que pot representar el punt d'inflexió en la situació actual.

Així que hem de lluita per tenir unes condicions dignes en el sector. Totes juntes ho podem aconseguir!!

#ProuPrecarietat
#ConveniDigne

Clica aquí per llegir la convocatòria de vaga de CCOO

👇 Concentració del 11 de maig. La mobilització és la nostra força!