dijous, 12 de març de 2020

Afectacions pel tancament de centres de treball per prevenció del COVID-19

Molts i moltes de vosaltres ens esteu trucant per poder informar-vos sobre l'afectació que tindrà el fet de que els centres de treball estiguin tancats durant 15 dies.

Entenem la gran incertesa que aquest fet excepcional provoca, intentarem mantenir-vos constantment informats.

Després de reunir-nos avui amb l'entitat, ens ha comunicat l'afectació i els diversos serveis que han estat afectats. Tot i que aquest fet ha anat canviant al llarg del dia afectant cada cop a més serveis.

La part sindical del Lleure educatiu i sociocultural i les patronals mantindran una reunió d'urgència demà a la tarda per acordar mesures davant del tancament dels centres de treball.

Pel que fa al personal d'estructura, s'estan portant a terme proves de teletreball, per estar preparats en cas de que calgui reduir el personal a les oficines de l'entitat. És valoraran criteris per les característiques del personal i les càrregues familiars per decidir el personal que podria fer teletreball i les persones que han de treballar a les oficines.

CCOO estarem defensant a les treballadores i treballadors del sector davant d'aquesta crisi excepcional.

Les treballadores que pateixen més precarietat laboral del sector educatiu i sociocultural no poden  pagar la  crisi del coronavirus!