dijous, 9 d’abril de 2020

Intervenció a TV3 de la nostra Secretària General. ERTO forçòs al personal d'Intervenció

Companys/es,
Us compartim el vídeo amb la intervenció de la nostra Secretària General de la Secció Sindical de Comissions Obreres a la Fundació Pere Tarrés ,Cristina Broto, que ha estat entrevistada per a els informatius de TV3 tot denunciant la situació en que es troba el personal d'intervenció afectat per l'ERTO forçòs.
Tot i que el tall és petit en la resta de l'entrevista que no ha estat emesa, la Secretària General s'ha esforçat en explicar com les treballadores afectades per l'ERTO forçós es troben en una situació absolutament precària i que fins el maig només cobraran menys de la meitat del sou d'un mes normal (de mitjana entre 150-200 euros )
Com la Fundació Pere Tarrés a dia d'avui ha establert un greuge comparatiu dins la seva plantilla entre el personal d'intervenció i el d'estructura afectat per un altre ERTO i on sí ha negociat amb la RLT un seguit de mesures d'acompanyament.
Per últim ha tornat a demanar un esforç a l'Entitat en un moment tant difícil i inèdit com aquest per a les treballadores i on es posen a prova els valors  i de compromís social que durant anys ha estat predicant.