dissabte, 20 de juny de 2020

Finalització dels contractes fixes-discontinuos. Pasos per demanar l'atur.

El personal de menjador, personal vetllador, extraescolar, etc... salvant alguna excepció, el dia 19 de juny es suspendrà el seu contracte fins el pròxim setembre.

En aquest moment l'entitat us dona de baixa de l'ERTO a causa de força major i envia la documentació a la Seguretat Social perquè qui ho desitgi pugui demanar l'atur.

Des de CCOO hem instat a l'entitat a fer l'enviament dels certificats d'empresa amb la major previsió possible per tal d'evitar problemes que ens hem trobat altres anys.

Recordeu que per demanar l'atur haureu de ser vosaltres  qui feu la sol·licitud. Us enviem una plantilla amb els passos per demanar l'atur. Clica aquí

Quan ens donin la cita al sepe serà el moment idoni per regularitzar tots els problemes que anem arrastrant mentre hem estat en l'erto, és a dir, si hem estat consumint atur ( al estar en erto no hem consumit dies d'atur) quan no ens pertocava, si ens han pagat quantitat erroneas, si no hem cobrat abril, si no ens han pagat alguna mensualitat sencera, si no han tingut en compte els fills a càrreg,....