dimarts, 6 d’octubre de 2020

Demandes COVID-19

Com ja vam informar per xarxes socials, la setmana passada va haver-hi reunió del Comité d'Empresa de Numància amb un punt a l'ordre del dia demanat per CCOO: tractar de les condicions laborals i de prevenció de riscos laborals en la tornada als centres de treball en el curs 2020/2021.

Des de l'1 de Setembre hem estat les Comissions Obreres al darrere d'aquest punt, atenent les demandes i inquietuds de les treballadores i traslladant a la USOC (Presidència del Comitè d'Empresa) i UGT (Presidència del Comitè de Salut Laboral), la necessitat  de fer seure a la Fundació Pere Tarrés a negociar les condicions de retorn a la feina.

A instàncies de Comissions Obreres properament hi haurà una reunió entre empresa i representants dels treballadors per tractar sobre aquest punt. I una vegada més som les Comissions Obreres l'únic sindicat que fa demandes concretes:

•  Entrega de les mascaretes amb indicacions que expliquin la homologació i la quantitat d'usos i rentades
  • Ampliació del nombre i de  les talles de les mascaretes.
  • Segons l'àmbit establir mesures individuals com mascaretes FFP2 i pantalles individuals(sobretot en aquells espais on no es pot mantenir la distància o els infants, nens no porten mascareta)
  • Mesures de protecció individual per al personal catalogat com a vulnerable.

Anirem informant de la resposta de la Empresa (i les accions dels altres sindicats)