dilluns, 19 d’octubre de 2020

Informe i roda de premsa sobre la situació del sector del lleure a l'inici de curs 2020-21

Presentat en roda de premsa per la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya el 14 d’octubre del 2020

El dimecres 14 d’octubre del 2020, la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya ha presentat un informe sobre la situació del sector del lleure a l’inici del curs 2020-2021. Ha estat elaborat en funció d’una enquesta, amb 555 respostes, a personal de migdia, acollida, extraescolars, vetllador i de suport a les escoles bressol, de més de 400 centres diferents. L’enquesta fa referència als canvis produïts per la COVID-19 en l’organització de les activitats, els materials de prevenció i la situació dels ERTO i del personal fix discontinu. Igualment, recull una selecció dels més de 260 testimonis i opinions que ens han fet arribar les treballadores del món educatiu.

Feu clic per veure l’informe de la Federació d’Educació de CCOO de Catalunya sobre el sector del lleure.

Us deixem la roda de premsa, amb la informació rellevant de l'informe.

Impacte als mitjans: