dimecres, 23 de desembre de 2020

Accions Conveni Acció Social

Per tal de mostrar la nostra indignació i rebuig vers la resposta de la Patronal, que plantegen una pujada del 1,5% entre 2020 i 2021, el delegats i delegades d'acció social han plantejat accions a realitzar durant aquest mes de desembre.

1. Ahir dimarts 22 de desembre vam "Oferir" una panera o cistella nadalenca a la Patronal amb engrunes de pa . Ens vam trobar a la porta de la Confederació.

2. Enviar una "felicitació Nadalenca" amb missatge, per què de manera individual se li faci arribar a la Confederació

Com: només cal descarregar l’arxiu adjunt , signar o afegir alguna nota personalitzada i enviar.

via correu electrònicinfo@laconfederacio.org

Nosaltres ja hem fet arribar la nostra com a secció sindical.

3. Xarxes socials: durant aquest dies de Nadal farem difusió via xarxes socials (twitter, facebook....) les accions (podeu escriure un missatge, foto o adjuntar la "felicitació nadalenca"). Hem creat una etiqueta que defineix la nostra postura reivindicativa enfront del conveni bloquejat i que ens identifiqui en les xarxes socials. A part d’utilitzar el hashtag #ReAccioSocial també creiem que era important incloure alguns que pensem son molt característics i molt apropiats donada les dates que estem #LaConfederaciofumfumfum (que es lo que ens ven la Patronal) #apadrinauneducador i etiquetar a:

@laconfederacio @aferssocialscat @ChakirelHomrani @FEDAIA @ecasacciosocial

També a nosaltres com a sector, per que ens puguem reconèixer i retuitejar @INTERVENCIOSOCIALCCOO

És molt important que les treballadores/és ens impliquem al màxim amb la nostra presència. La millora del nostre conveni serà possible si unides li plantem cara a la Patronal.

Per un conveni d'Acció Social més digne i just!!!