dimecres, 16 de desembre de 2020

Nota Informativa Conveni Acció Social

Us deixem el comunicat conjunt CCOO -UGT sobre les negociacions del conveni col·lectiu d'acció social.

Conveni bloquejat per la patronal des del febrer 2019, ja que no volien parlar de res que  impliqués un cost econòmic per les entitats, amb l’argumentari que si l´administració no augmentava les tarifes públiques, ells no pudien augmentar salaris.

Ara aquest escenari a canviat, però les propostes de les patronals són risòries, engrunes per les treballadores.

A la reunió del 4 de desembre de 2020 la patronal només arriba a oferir una pujada de l'1% pel 2020 amb efectes retroactius des de gener i d’un 0,5% pel 2021 que considerem inacceptable i indignant, ja que incompleix clarament l'esperit de l’article 13 del Decret llei que indica que la millora econòmica aprovada pel Govern ha de “propiciar, necessàriament, una millora de les condicions laborals i retributives de les persones treballadores…”.

Et deixem el comunicat 👇

Descarrega en PDF