ELECCIONS SINDICALS

Et deixem el programa electoral per presentar-nos a les eleccions al comitè de Numància de la Fundació Pere Tarrés. Compara programes i escull quin sindicalisme vols.
El teu vot compta!

VOTA CCOO!

⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼
Seguim amb la campanya d'eleccions sindicals.
Avui volem explicar-te breument que hem fet aquests últims anys.
Encara queda molt per fer, per això necessitem del vostre suport!.
El 10, 11 i 12 de febrer VOTA CCOO

👇busca el dia i la hora on pots votar.

⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼
El dia 10, 11 i 12 de febrer, els treballadors i treballadores de Numància  estem cridats a votar per escollir el nou comitè d'empresa.

Vols saber en què consisteix? T'ho expliquem aquí.

I on puc votar?
La mesa ha decidit posar urnes itinerants per facilitar el vot a les treballadores i treballadors.
Si l'urna no passa pel teu centre o no et trobes en aquest en l'horari que passa, pots votar en un altre proper o a la seu de Numància el dia 10 de 11 a 17h o el dia 12 de 10 a 14h.

Clica aquí per saber on votar.

Les urnes no passen per molts centres de treball, fet que no incentiva la participació. Curiosament, molts dels centres de treball amb més dificultats per participar són centres amb treballadores i treballadors que han recolzat la candidatura de CCOO.
Tot i aquestes adversitats, nosaltres no ens acovardim, i continuem més fortes que mai.

Us animem a participar, a organitzar-se als llocs de feina i sortir a exercir el vostre dret a VOT.
#JuntesSomMésFortes

⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼⎼
Si vols canvi, VOTA canvi!
Aquí teniu una petita càpsula on expliquem que és això del comitè i la seva importància.
Som el canvi!
El 10, 11 i 12 de febrer vota canvi.
#JuntesSom+Fortes

Eleccions sindicals a la Fundació Pere Tarrés

Inici del procés d'eleccions sindicals a la Fundació Pere Tarrés (comitè Numància)

Què s'escull a les eleccions sindicals?
Cada quatre anys, els treballadors/es estan cridats a votar els delegats/es del comitè d'empresa.
El comitè d'empresa és l'òrgan representatiu i col·legiat del conjunt de treballadors/es de l'entitat per defensar els seus interessos.
El comitè de Numància representa a tots els treballadors i treballadores de la província de Barcelona i adscrits a la seu central de Numància, és a dir treballadors/es d'oficines, escoles bressol, projectes socioeducatius, treballadores que fan funcions a escoles, etc...
Clica aquí per saber la composició del comitè després de les eleccions de fa quatre anys.

El dia 18 de desembre es va constituir la mesa de les properes eleccions sindicals pel comitè d'empresa a la Fundació Pere Tarrés.

Què és la mesa electoral?
La mesa, és l'òrgan encarregat de vigilar tot el procés electoral, presidir la votació, realitzar l'escrutini, i resoldre qualsevol reclamació que es presenti. Està formada pel president/a  que serà el treballador/a de més antiguitat a l'entitat, dos vocals , que seran els electors de major i menor edat.
A partir d'aquell mateix dia la mesa va rebre de l'entitat el cens electoral. Aquest cens electoral també està penjat a les cartelleres de les oficines centrals de Numància, i es pot consultar a la Intranet de l'entitat.

Qui ha d'aparèixer al cens electoral?
Les treballadores i treballadors electors i elegibles a les eleccions sindicals pel comitè d'empresa de Numància.

Poden presentar-se a una candidatura sindical, qualsevol treballador/a amb tres mesos d'antiguitat a l'entitat.
Estan cridats a votar a les eleccions de delegats i delegades del comitè de Numància aquells treballadors/es amb un mínim d'un mes d'antiguitat.

Què passa si no estic al cens electoral?
Tens fins al dia 12 de gener per consultar-lo, tant a la intranet de l'entitat, com físicament a les oficines centrals, com posa'n-te en contacte amb nosaltres per poder-te confirmar que surts i les dades són correctes.
En el cas que no estiguis, o les dades siguin incorrectes, hauries de reclamar a la mesa electoral fins al dia 12 de gener per poder votar o poder ser escollit com a delegat/da.
Posa't en contacte amb nosaltres i t'explicarem com fer-ho!
El dia 14 de gener es portarà a terme la publicació del cens definitiu.

I les votacions quan són?
El calendari de votacions està previst pels dies 10, 11, i 12 de febrer.
Les urnes seran itinerants, facilitant al màxim la participació dels treballadors i treballadores. En quant sapiguem la ruta i horaris de les urnes us informarem.
Aquell dia necessitareu identificar-vos davant la persona representant de la mesa amb el DNI o qualsevol document acreditatiu.

Seguirem informant-vos.

I recordeu, encara sou a temps de formar part de la llista de CCOO amb altres companys i companyes que han fet el pas de defensar els drets de les treballadores de la FPT!
Participeu! Juntes som més fortes!

Qualsevol dubte, ja sabeu que podeu contactar amb nosaltres per correu electrònic, telèfon o whatssap:
ssfpt.ccoo@gmail.com   683 50 25 82